A Very Jonas Christmas Movie Yule Log
A Very Jonas Christmas Movie ile yılbaşı ruhunu yakalayın! Jonas Brothers (Kevin, Joe ve Nick), şöminenin başında yanan ateşin ve filmin neşeli müziklerinin eşliğinde yılbaşı çoraplarını asıyor.