Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Tokyo Dome'daki ilk solo buz gösterisi olan "GIFT", Yuzuru Hanyu'nun buz üzerindeki hayatını ve geleceğini anlatan bir hikâyedir.
Tokyo Dome'daki ilk solo buz gösterisi olan "GIFT", Yuzuru Hanyu'nun buz üzerindeki hayatını ve geleceğini anlatan bir hikâyedir. Bu eserin yapımcılığını profesyonel patenci Yuzuru Hanyu üstlenirken yönetmenliğini ise son teknoloji sahneleme tekniklerini kullanmasıyla ünlü MIKIKO yapıyor.