Medalist
Asabi patenci Tsukasa Akeuraji, artistik patenci olmak isteyen Inori'yle tanışır. Inori'nin pistteki azmiyle motive olan Tsukasa, Inori'ye koçluğa başlar. Inori'nin yeteneği gelişir ve Tsukasa parlak bir akıl hocası olur. Birlikte onu görkemli bir madalya sahibi yapmayı hedeflerler!