Cruella
Emma Stone, sinemanın en kötü şöhretli -ve en moda tutkunu- kötülerinden Cruella de Vil'in asi ilk zamanlarını konu alan Disney’in "Cruella" filminde oynuyor. 1970'lerin Londra punk rock devriminde geçen film, genç dolandırıcı Estella'nın kötü tarafını nasıl kabullendiğini ve kaba, intikam peşinde koşan Cruella haline geldiğini anlatıyor.