Beneksiz Dalmaçyalı yavrusu Oddball, beneklerini bulmak için, kendini Rottweiler sanan esprili, hayalci bir Amerika papağanı Waddlesworth ile birlikte çalışır. Alışılmadık ikili, Londra sokaklarından Paris'teki bir fırına yolculuk eden inanılmaz kötü, entrikacı Cruella De Vil'i alt etme görevinde bir köpek yavrusu grubuna liderlik ederler.
Bu komik macerada, hakkı olan benekleri aramaya başlayan beneksiz Dalmaçyalı köpek yavrusu Oddball başrolde yer alıyor. Kendisinin bir Rottweiler olduğunu düşünen, esprili, hayalci bir papağan olan Waddlesworth ile ortak oluyor. Çılgınca havlayan bu sıra dışı ikili, fena kötü, her zaman entrikacı Cruella De Vil'i (Glenn Close) yenme görevinde, bir grup köpek yavrusuna öncülük ediyorlar. Londra'dan Paris sokaklarına kadar kovalamacalar, zor kurtulmalar, komik tuhaflıklar ve cesur kaçışlarla dolu macera, Paris'teki bir pastanede heyecan verici bir doruğa ulaşıyor.