Mickey ve Arkadaşları Saat Kulesinde
Mickey, Goofy ve Donald öfkeli dişlilere, gergin yaylara, sağır edici çanlara ve uyuyan bir leyleğe karşı savaşırken çılgınlar gibi güleceksiniz. Bir saat kulesini temizleme çabaları bir sirk gösterisine dönüşürken, mizahın yeni zirvelerine nasıl ulaştıklarına tanıklık edeceksiniz!