Mickey ve Dostları Gemi Yapıyor
Mickey, Donald ve Goofy bir kendin yap gemi seti alır. Gemiyi bir araya getirirler, Minnie bitmiş gemiyi suya indirirken gemi parçalanır ve suda kaybolur!