The Lions of Sicily
Paolo ve Ignazio Florio kardeşler Calabria'dan ayrılarak Palermo'ya gider ve burada bir eczane açarlar. Paolo'nun oğlu Vincenzo, hırsıyla burayı bir ticaret imparatorluğuna dönüştürür. Florio ailesinin adını duyurmaya çalışırken Giulia'ya olan aşkı onun asalet özlemlerini feda etmesine neden olur.
Paolo ve Ignazio Florio kardeşler, Calabria'nın yoksulluk içindeki Bagnara Calabra'sından ayrılarak Palermo'ya giderler ve burada bir eczane açıp kısa sürede zengin olurlar. Ancak Paolo'nun oğlu Vincenzo, İtalya'nın birleşmesine giden yıllarda Florio ailesini gerçek bir ticaret imparatorluğuna dönüştürür. Başarılı olmak için yakıcı bir arzuyla hareket eden Palermo'nun soyluları tarafından eşit muamelesi görmeyi arzuluyor, bu onun bir aristokratla evlenmesini gerektiren bir arayış. Ancak orta sınıf Giulia Portalupi'ye delicesine aşık olur ve asalet uğruna arzularını feda eder. Bu, tek oğulları Ignazio'ya Florio adını koruma görevini verir.