Buz Prensesi
Zeki bir çirkin kız, fiziğin, gözden düşmüş bir koçun, üç kendini beğenmiş buz prensesinin, aşırı destekçi ebeveynlerinin ve Zamboni süren yakışıklı bir çocuğun yardımıyla şampiyon bir patenci olma hayalini gerçekleştirir.
Zarif bir paten şampiyonu olmak için can atıyor olsa da, şaşkın Casey Carlyle (Michelle Trachtenberg), zeki olduğu için lisede hep uyumsuz olmuştur. Ve iradesi güçlü bir anne (Joan Cusack), onu en iyi üniversiteye doğru iterken, pistte gördüğü seçkin paten dehaları gibi olma şansını asla yakalayamayacakmış gibi görünür. Ama Casey aklını kullanıp kalbinin sesini dinlediğinde, kendini en çılgın hayallerinin ötesinde bir dönüşüme uğramış halde bulur.