Üç Silahşörler
Üç Silahşörler, şeytani kraliyet danışmanını ve Fransa kralını devirme planları yapan çekici elçiyi bertaraf etmek için uğraşırken, hem zamana hem de çok sayıdaki düşmana karşı muazzam bir savaş verirler!
Fransa kralını korumak için bir araya gelen üç sadık silahşöre (Charlie Sheen, Kiefer Sutherland, Oliver Platt) katılan, hevesli bir acemi askerin aksiyon dolu hikâyesi. Bu dörtlü, şeytani kraliyet danışmanını (Tim Curry) ve Fransa kralını devirme planları yapan çekici elçiyi (Rebecca De Mornay) bertaraf etmek için uğraşırken, hem zamana hem de çok sayıdaki düşmana karşı muazzam bir savaş verirler. Tütün kullanımı içerir.