Denizler Altında 20.000 Fersah
Jules Verne romanından uyarlanan bu filmde, kötü olarak algıladığı bir ülkeye, nükleer güçle donanmış denizaltısıyla savaş açan, öfkeli bir dahi olan Kaptan Nemo'nun fantastik maceralarını deneyimleyin.