This Fool
"This Fool" işçi sınıfı Güney Orta Los Angeles'ta geçen alışık olunmayan, sinematik bir yarım saatlik komedi. Şov, hâlâ aile evinde yaşayan, liseden beri kız arkadaşıyla ara sıra dışarıya buluşmaya çıkan ve kendi sorunlarıyla uğraşmaktan kaçınmak için her türlü bahaneyi bulan 30 yaşındaki Julio Lopez'in etrafında dönüyor.