Atlanta
İki kuzen, kendilerinin ve ailelerinin hayatlarını iyileştirmek için Atlanta müzik sahnesinde çalışır.
Atlanta, Princeton'dan ayrıldıktan sonra memleketi Atlanta, Georgia'ya (The Peach State) dönen bir yalnız olan Earnest "Earn" Marks (Glover) karakterini konu alır. Earn Atlanta’ya vardığında, kuzeni Alfred'in şehrin en yeni rap sanatçısı olduğunu keşfeder. Dizi kuzenleri sanat, ticaret, başarı ve ırk konusundaki karşıt görüşlerinin arayışlarını her şeyi kolaylaştıracağı Atlanta rap sahnesinde takip eder. Earn son derece akıllı, gözlemci ve kaybolmuş durumdadır. Hayal kırıklığına uğramış bir milenyumlu olarak, amacını veya "markasını" bulmak için mücadele eder ve hayat oyununu asla kazanamayacak olduğunu hisseder. Alfred'in bir gecede YouTube’da kazandığı popülerliğinin her ikisi için de hayatlarını değiştirecek bir fırsat haline gelme potansiyeline sahip olduğunun farkındadır. Tabii eğer kuzeninin "önce hareket et, sonra düşün" tavrını törpüleyebilir ve onun uyuşturucu bağımlısı, muhtemelen psişik (ama kesinlikle tuhaf) yardımcısı Darius’un tavrına alışabilirse. Earn Alfred'in menajeri olur ve sonunda uğraşmaya değecek bir şey bulur.
Ooo canım, Atl bugünlerde GHETTO. Miami'ye güvenli bir yere taşınmayı düşünüyorum.
Burada bu kadar aciz davranan yetişkin adamlarımız var. Hepinizin terapiye ihtiyacı var. Benim yok.
Ailem fazla çılgın, kendi şovumuza ihtiyacımız var. Nasıl hala 70'lerden kalma bifteğin var? Vay be.
Kulübe gidip nasıl Pool Palace ve Crank Dat yaptığımızı ve kimsenin vurulmadığını hatırlıyor musun?