Riley ve Maya Dünyayı Tanıyor
Maceraperest Riley ve gözü pek en iyi arkadaşı Maya, Riley'nin babasının onların Tarih öğretmeni olduğu Manhattan'daki Adams Ortaokulu'nda gençlik yıllarının dolambaçlı dönemeçlerinden geçer.
Komik hikayeler, bu sefer küçük bir kızın bakış açısından aktarılır. Aile ve arkadaşlarla ilişkilere ve buradaki önemli, kalıcı değerlere odaklanılır. Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği maceraperest Riley ve gözü pek en iyi arkadaşı Maya, Riley'nin babasının onların Tarih öğretmeni olduğu Manhattan'daki John Quincy Adams Ortaokulu'nda gençlik yıllarının dolambaçlı dönemeçlerinden geçer. İlk bölümde, genel olarak çalışkan biri olan Riley, Maya'ya daha çok benzemek için bir ev ödevi isyanına katılır ancak bu durum, baba ve kızı arasında bir anlaşmazlığa hızla yol açar.