Yetenek Çiftliği
Chyna Sparks ile arkadaşları Olive ve Fletcher, İ.D.Y. (İleri Doğal Yetenek) programının en yeni üyeleridir, yani ortaokulu erken bitirip doğrudan liseye geçmişlerdir! Okul zor olabilir ancak kendilerinden daha büyük öğrencilerle anlaşmak daha da zor olacaktır. Ama kafa kafaya verdiklerinde bu en iyi arkadaşların üstesinden gelemeyeceği hiçbir şey yoktur!