The Simpsons meet the Bocellis in “Feliz Navidad”
Homer bu Noel’de muhteşem bir hediyeyle Marge’a sürpriz yapıyor: İtalyan opera yıldızı Andrea Bocelli ve çocukları Matteo ve Virginia’dan unutulmaz bir performans.