Goof'un Takımı
Goofy, oğlu Max'i Spoonerville'de büyüten bekar bir babadır. Goofy ve Max, Goofy'nin lise arkadaşı Pete ve ailesinin yanına taşınır. Pete'in oğlu PJ ve Max neredeyse her şeyi birlikte yaparak en iyi arkadaş olurlar.