Pixar'ın "Soul" filmindeki olayların öncesinde geçen bu filmde 22, isyan girişiminde 5 yeni ruhtan oluşan bir çete kurar ve Dünya'ya gitmeyi reddeder. Ancak, topluluğunun faaliyetleri beklenmedik sonuçlara yol açınca, 22'nin yıkıcı hikayesinin hayatın anlamı hakkında şaşırtıcı bir keşfe yol açması muhtemeldir.