The Fantastic Four: First Steps
1960'lardan esinlenilen retro-fütüristik bir dünyada Marvel'ın İlk Ailesi zorlu bir meydan okumayla karşı karşıyadır. Kahraman olmakla aile bağları arasında denge kurmaya çalışırken Dünya'yı bir uzay tanrısından ve onun gizemli habercisinden korumaları gerekir.
Marvel Studios'un "The Fantastic Four: First Steps" adlı yapıtı, 1960'lardan esinlenilen retro-fütüristik bir dünyanın canlı fonunda Marvel'ın İlk Ailesi'nin — Reed Richards/Bay Fantastik, Sue Storm/Görünmez Kadın, Johnny Storm/Alev Adam ve Ben Grimm/Şey — zorlu bir meydan okumayla karşı karşıya kalmasını ele alıyor. Kahraman rolleri ile aile bağlarının gücü arasında denge kurmaya çalışırken Dünya'yı Galactus adlı açgözlü bir uzay tanrısından ve onun gizemli habercisi Gümüş Sörfçü'den korumaları gerekir. Galactus'un üzerindeki her şeyle birlikte tüm gezegeni yutma planı yeterince kötü değilmiş gibi, aniden çok kişisel bir hâl alır.