Ant-Man and the Wasp: Quantumania
Süper kahramanlar Scott Lang ile Hope Van Dyne, Ant-Man ile Wasp olarak yeniden karşınızda. Hope'un anne babası Hank Pym ile Janet Van Dyne'ın yanı sıra Scott'ın kızı Cassie Lang'i de yanlarına alan ikili, Kuantum Evreni'ni keşfe çıkar. Tuhaf yaratıklarla karşılaştıkları bu yerde, olanaksız gördükleri şeyleri yapabilecekleri bir maceraya atılırlar.