Sweet Home Alabama
New Yorklu bir kıyafet tasarımcısı, şehrin en uygun bekarıyla nişanlanır, fakat Alabama'daki evi içini sızlatınca, sonunda gerçekten ne istediğine karar vermek zorunda kalır.