Hope Springs
Sanatçı Colin hayatının aşkı ve nişanlısı olan Vera'nın başka bir adamla evleneceğini duyunca Amerika'ya kaçar, New England'daki Hope adlı durgun kasabaya sığınır. Kendini sanatına adar ve zarar görmüş ruhunu yatıştırır.
Hope Springs, başrolünde Colin Firth, Heather Graham ve Minnie Driver'ın oynadığı büyüleyici bir romantik komedi. Sanatçı Colin (Firth), hayatının aşkı ve nişanlısı, çekici ve sofistike Vera'nın (Driver) başka bir adamla evleneceğini öğrenince Amerika'ya kaçar. Kendini sanatına adar ve zarar görmüş ruhunu yatıştırır. Onun kalbini çalan özgür ruhlu Mandy'yle (Graham) tanışınca bir dert ortağından fazlasını bulur. Ta ki Vera aniden Colin'in hayatına girene kadar! Hope Springs, en ummadığını anda mutluluğu bulmakla ilgili güzel ve akıcı bir komedi filmi.