Iwájú: A Day Ahead
Çekimleri üç farklı kıtada yapılan “Iwájú: A Day Ahead”de, Afrika çapında faaliyet gösteren çizgi roman şirketi Kugali’nin kurucularının, Walt Disney Animation Studios’la birlikte özgün bir animasyon dizisi yaratarak hayallerini gerçekleştirme hikâyesi anlatılıyor. Belgesel, ABC News Studios ve Walt Disney Animation Studios'un ortak çalışmasının ürünü.
Çekimleri üç farklı kıtada yapılan “Iwájú: A Day Ahead” adlı bu özel belgeselde, Afrika çapında faaliyet gösteren çizgi roman şirketi Kugali’nin kurucularının, Walt Disney Animation Studios’la birlikte özgün bir animasyon dizisi yaratarak hayallerini gerçekleştirme hikâyesi anlatılıyor. ABC News Studios ve Walt Disney Animation Studios’ta “Into the Unknown: Making Frozen 2”yu yaratan ekibin eseri olan bu belgesel, yetenekle fırsat buluştuğunda her şeyin mümkün olduğunu gösteriyor.