Doctor Who
Robotlar Belinda'yı kaçırır. Doktor, yeni arkadaşını eve götürmek için destansı bir göreve atılır.
Belinda'yı eve götürme görevinde yol, ardında korkunç bir sır olan terk edilmiş bir sinemaya çıkar.
Doktor ve Belinda, uzak bir gelecekteki harap olmuş bir madenci kolonisinde korkuyla yüzleşir.
Ruby, Doktor olmadan Dünya'daki hayatla yüzleşir. Yeni sevgilisini Shreek'ten kurtarabilecek midir?
Gizemli Berber Lagos'ta hüküm sürmektedir. Doktor, onun büyük intikamını durdurabilecek mi?
Doktor'un Belinda'yı evine götürme görevinde eğlenceli bir akşam, ölümüne bir savaşa döner.
Doktor ve Belinda'nın eve dönüşü, eski düşmanların birlik olmasıyla korkunç bir tuzağa dönüşür.