Aksiyon ve Macera, Bilim Kurgu
Joy, Zaman Oteli'ne çıkan gizli bir geçit açınca orada tehlike, dinozorlar ve Doktor'la karşılaşır. Ancak tam da Noel zamanı, Dünya çapında gerçekleşen ölümcül bir plan vardır.