Culprits
Aile babası Joe Petrus, nişanlısı ve üvey çocuklarıyla Amerikan rüyasını yaşamaktadır. Onların bilgisi dışında Joe, üç yıl önce gizemli bir suça karışmıştır ve şimdi tehlikeli geçmişi kapısını çalmak üzeredir. Bir katil, suçun arkasındaki ekibin peşine düşünce Joe, ailesinin de hedef olacağını anlar. Eski ekibinin izini sürmek ve peşlerinde kimin olduğunu öğrenmek için Londra'ya döner.
Joe, hayalini yaşamakta ama tehlikeli bir sırrı gizlemektedir ve geçmişi kapısını çalmak üzeredir.
Joe'nun yalanları artarken, geçmişe bir bakış, Culprits'in şok edici yeni bir üyesini gösterir.
Uzman’a davetsiz bir misafir gelir. Joe yaklaşan tehdidi etkisiz hâle getirmek için göreve çıkar.
Tedirgin bir buluşmadan sonra Joe ve Memur, katili yakalamak için Fransa'ya gider.
Katil, Culprits'e yaklaştıkça amacı daha da netleşir. Peki ama katil kime çalışıyor?
Culprits şaşırtıcı bir şey keşfeder ve katil için kurdukları tuzak karanlık bir hâl alır.
Joe, Dianne'i tuzağa düşürmeye çalışır, aynı zamanda ailesinin kaderi de tehlikededir.