Diddy on Trial: As It Happened
“Diddy on Trial: As It Happened”, izleyiciyi Sean “Diddy” Combs’un yargılandığı, son yılların en sansasyonel ve en çok konuşulan ceza davalarından birinin perde arkasına götürür. Her hafta mahkeme tutanaklarından birebir alınarak hazırlanan özenli oyuncu canlandırmalarıyla, sarsıcı anlar ve yürek burkan tanıklıklar, dava ilerledikçe izleyiciyle buluşur.
“Diddy on Trial: As It Happened”, izleyiciyi Sean “Diddy” Combs’un yargılandığı, son yılların en sansasyonel ve en çok konuşulan ceza davalarından birinin perde arkasına götürür. Her hafta mahkeme tutanaklarından birebir alınarak hazırlanan özenli oyuncu canlandırmalarıyla, sarsıcı anlar ve yürek burkan tanıklıklar, dava ilerledikçe izleyiciyle buluşur. Savcılar, müzik dünyasının yıldızı ve iş dünyasının dev ismi Combs’un karanlık bir seks ticareti ve fuhuş ağıyla bağlantılı olduğunu öne sürer. Combs ise tüm suçlamaları reddeder ve masumiyetini savunur. Program sunucusu Sunny Hostin, bölümlere göre değişen hukuk ve pop kültürü uzmanlarıyla birlikte bu kritik davayı adım adım analiz eder; izleyiciye en ön sıradan bir hukuk mücadelesi sunar.
Cassandra Ventura, o güvenlik kamerası görüntülerine yansıyan saldırıdan önce yaşananları anlatır.
Güvenlik kamerası ifadesi dinlenir. Combs’un bir kadını balkondan sarkıttığı iddiası gündeme gelir.
Jane, Combs'la geçirdiği "otel geceleri"ni ve erkek eskortlarla yaşadıklarını detaylandırır.