Welcome to the Family: The Murder of Dan Markel
Aileniz için ne kadar ileri giderdiniz? Tallahassee'de tanınmış bir hukuk profesörünün vahşice öldürülmesi varlıklı bir ailenin karanlık sırlarını açığa çıkarıyor.
Aileniz için ne kadar ileri giderdiniz? Tallahassee, Florida'da tanınmış bir hukuk profesörünün vahşice öldürülmesi varlıklı bir ailenin karanlık sırlarını açığa çıkarıyor. Olağanüstü şüpheliler, izleyenleri kiralık katil planı, karmaşık bir velayet savaşı, eski sevgililer ve aile diş hekimliğine uzanan akıl almaz bir hikâyeye sürüklüyor. Bu sıra dışı olayın merkezindeki, çoğu ilk kez konuşan kişilere özel erişimle, çözülmesi 11 yıl süren davanın tüm gerçekleri karşınızda.
Dan Markel'ın sarsıcı cinayetini araştıran polis eski eşinin ailesini incelemeye başlar.
Dev gizli operasyon gözaltılara yol açarken kayınbirader üzerindeki çember de iyice daralıyor.
Robert ailesine karşı tanıklık etmeye hazırlanırken gözler ailenin reisi Donna'ya çevrilir.