Captain America: Kahramanların Savaşı
Ultron ile yapılan savaşın ardında bıraktığı yıkımın sorumluluğu Avengers ekibine kalmak üzeredir. Kaptan Amerika ile Demir Adam’ın bakış açıları uyuşmayınca Avengers ekibi tarafını seçer ve Dünya’nın en güçlü kahramanları arasında nihai savaş başlar.