Black Widow
Black Widow olarak da bilinen Natasha Romanoff, kendi geçmişi ile bağlantılı karanlık bir komplo ortaya çıktığında karanlık geçmişiyle hesaplaşmak zorunda kalır. Natasha, onu yok etmek için karşısında hiçbir engel tanımayan bir güçten kaçarken, bir Avenger olmadan çok önce yaşadığı casusluk geçmişi ve yokluğunda yitip giden ilişkileri ile yüzleşmek zorunda kalır.
Marvel Studios’un aksiyon dolu casus gerilim türü “Black Widow” filminde Natasha Romanoff, diğer adıyla Black Widow geçmişiyle bağlantılı tehlikeli bir komplo ortaya çıktığında mazisinin daha karanlık kısımlarıyla yüzleşir. Natasha, onu yok etmek için hiçbir engel tanımayan bir güçten kaçarken, bir Avenger olmadan çok önce yaşadığı casusluk geçmişi ve yokluğunda yitip giden ilişkileri ile yüzleşmek zorunda kalır. Scarlett Johansson Natasha/Black Widow olarak rol alırken Florence Pugh Yelena rolünde, David Harbour Alexei/The Red Guardian olarak ve Rachel Weisz da Melinda olarak karşımıza çıkar. Marvel Sinematik Evreninin Dördüncü Dalgası’ndan ilk film olan “Black Widow”un yönetmen koltuğunda Cate Shortland bulunurken, yapımını Kevin Feige üstleniyor. Yanıp sönen ışık sekansları ve desenleri ışığa duyarlı seyircileri etkileyebilir.