Halef: Köklerin Çağrısı
Başarılı bir cerrah olan Serhat, doğduğu toprakların yüklediği kaderi reddedip İstanbul’da yeni bir hayat kurar. Bu seçim onu Melek’le tanıştırır ve gizlice evlenirler. Ancak kader, onu hiç beklemediği şekilde Urfa’ya, iki düşman ailenin ortasına geri getirir. Yıllarca kaçtığı değerleri kabullenmek, cerrahlıktan ağalığa geçmek zorunda kalan Serhat; ailesinin husumeti bitirmek için Yıldız’la evlenmesini istemesiyle büyük bir çıkmaza girer.
Başarılı bir cerrah olan Serhat, doğduğu toprakların yüklediği kaderi reddedip İstanbul’da yeni bir hayat kurar. Bu seçim onu Melek’le tanıştırır ve gizlice evlenirler. Ancak kader, onu hiç beklemediği şekilde Urfa’ya, iki düşman ailenin ortasına geri getirir. Yıllarca kaçtığı değerleri kabullenmek, cerrahlıktan ağalığa geçmek zorunda kalan Serhat; ailesinin husumeti bitirmek için Yıldız’la evlenmesini istemesiyle büyük bir çıkmaza girer. Melek’in gelişiyle konakta dengeler altüst olurken aşk, sadakat ve güç arasında sıkışan Serhat geçmişin yüküyle yüzleşir. Herkesin bir sırrı vardır ve bu konakta kimse göründüğü kadar masum değildir.
Babasının rahatsızlığı üzerine Urfa'ya gelen Serhat, Yıldız'la evlenmeyi ve halef olmayı reddeder.
Melek, Serhat'a İstanbul'a dönmeyi teklif eder fakat Aşır'ın Serhat için başka bir planı vardır.
Serhat'ın halefliği kabulüyle dengeler sarsılırken Melek ve Yıldız arasındaki gerilim gitgide artar.
İki aile arasındaki barış umutları zedelenirken Melek, konakta kalmayı bir şartla kabul eder.
Melek ve Serhat'ın ilişkisi yeniden çıkmaza girerken Yıldız, Akif'e bir ittifak teklifinde bulunur.
Meryem’in Melek’in peşine adam taktığını öğrenen Serhat, Kordağlılar’a karşı harekete geçer.
Melek’in konakta kalarak Sultan’ın halefi olduğunu ilan etmesi, yeni bir güç savaşını başlatır.
Serhat ve Aşır, Yıldız ve Dalyan'ı bulmak için güçlerini birleştirirken aileler arası kriz büyür.
Dalyan, kendisini koruması karşılığında Serhat'a çok önemli bir bilgi vermeyi teklif eder.