Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Bu aksiyon dolu dizi, işlemediği bir suçtan dolayı idam cezasına çarptırılan tek erkek kardeşi Lincoln'ın hayatını kurtarmak için hapse giren Michael Scofield'ın başından geçenleri anlatır.