Women in Taipei
Tainan'lı genç kız I-Shan'ın en büyük hayallerinden biri Taipei'ye taşınmaktır. Şans ondan yana güler ve I-Shan, Teipei'de yaşayan teyzesinin yanına taşınıp büyük bir gayretle çalışma hayatına atılır. Umduğu gibi gitmeyen iş görüşmeleri, daha sonra da bir iş arkadaşının ona oynadığı oyun, I-Shan'ı umutsuzluğa düşürür. Bir tartışma yüzünden teyzesinin evinden ayrılmak zorunda kalan I-Shan, Taipei'de hâlâ bir yabancı olduğunu fark eder.
Tainan'lı genç kız I-Shan'ın en büyük hayallerinden biri Taipei'ye taşınmaktır. Şans ondan yana güler ve I-Shan, Teipei'de yaşayan teyzesinin yanına taşınıp büyük bir gayretle çalışma hayatına atılır. Umduğu gibi gitmeyen iş görüşmeleri, daha sonra da bir iş arkadaşının ona oynadığı oyun, I-Shan'ı umutsuzluğa düşürür. Bir tartışma yüzünden teyzesinin evinden ayrılmak zorunda kalan I-Shan, Taipei'de hâlâ bir yabancı olduğunu fark eder. Hikâye, I-Shan'ın, modern bir Taipei kadını olma yolunda geçtiği yolları izliyor.