Ünlü bir besteci Eunsoo'dan bir şarkı sözü yazmasını ister. Şarkı sözleri karşılıksız aşk duygusundan yoksun olduğu için reddedilir. Bir gün Eunsoo, Sunwoo'nun birine aşık olduğunu öğrenir. Sunwoo'dan birlikte yaşamalarını ve şarkı sözleri için ona yardım etmesini ister. Sunwoo kime aşık olmuştur? İkisinin hikayesi ne zaman başlamıştır?
19 yıldır arkadaş olan Eunsoo ve Sunwoo, şarkı sözü yazmak için birlikte yaşamaya başlarlar.
Eunsoo ve Sunwoo bu beklenmedik temastan ötürü tuhaflaşır ama bir şey olmamış gibi geçinip giderler.
Sunwoo'nun düşüncelerini öğrenen Eunsoo'nun kafası karışır. Ve ona açılmaya hazırlanır.
Eunsoo gittikten sonra Sunwoo boşluğa düşer. Sunwoo aniden Kore'ye gelince, Eunsoo itiraf eder.