Home Improvement
Elektrikli aletler, ebeveynlik ve modern erkek gizemi, günümüz erkeklerinin erkek olmakla ilgili sorularını ele alan samimi ve eğlenceli bir aile komedisi olan "Home Improvement"ın komik yapı taşlarıdır.