Bless This Mess
Yeni evli çift Rio ve Mike, büyük şehir New York'tan kırsal Nebraska'ya taşındıktan sonra çiftçi olarak yeni hayatlarına alışıyorlar. Çiftlikteki yeni hayatlarının tadını çıkarmaya çalışırlarken, komşular arası anlaşmazlıklardan tavuklarla dolu bir eve kadar pek çok şey Rio ve Mike'ın evliliğini ve akıl sağlığını test eder.
Yeni evli çift Rio ve Mike, büyük şehir New York'tan kırsal Nebraska'ya taşınma kararı alırlar. Gökdelenlerden çiftlik evlerine geçmek için işlerini ve baskıcı bir kayınvalide de dahil her şeyi geride bıraktıktan sonra, kısa sürede bu basit isteklerinin planladıkları kadar kolay olmadığını fark ederler. Çiftçi olarak yeni hayatlarında beklenmedik zorluklarla karşı karşıya kalan Rio ve Mike, şimdi fırtınayı nasıl atlatacaklarını öğrenmelidir.