How I Escaped My Cult
How I Escaped My Cult, izleyicileri modern zamanın sinsi tarikatlarına götüren, tarikat üyelerinin gözünden yaşadıkları dehşet verici travmalar ve bu baskıcı gruplara karşı yürütülen sarsıcı soruşturmaları anlatan sürükleyici bir gerçek suç dizisidir. Eski tarikat üyelerinin, yakınlarının ve söz konusu zalimlerin adalete teslim edilmesinde rol oynayan soruşturmacıların doğrudan, detaylı anlatımlarıyla her bölüm, bir kişinin bir tarikata katılmasından başlayarak, kurtulmasına kadar yaşadığı benzersiz ve korkunç yolculuğu gözler önüne serer.