Crash ve Bernstein
Erkek kardeşi olmasını umutsuzca isteyen Wyatt Bernstein, Crash adında bir kukla yapar. Üstün özelliklere sahip Crash, Wyatt'ın tamamı kızlardan oluşan bir ailede hayatta kalmasına yardım etmeye odaklanan, geveze bir temsili kardeş olarak hayat bulur.
Dört çocuk arasından tek erkek olan Wyatt Bernstein, doğum gününde kendi pelüş hayvanını yapmak için gönülsüzce Build-A-Bestie mağazasına götürüldüğünde, Crash adını verdiği bir kuklanın çocuk versiyonunu yaratır. Bir erkek kardeşinin olmasını çok isteyen Wyatt, yeni kuklasını, ninja silahları kullanımı, çok güçlü fikirlere sahip olma, bir şeyleri inşa etme ve yok etme arzusu gibi son derece erkeksi özelliklerle tasarlar. Ama en önemlisi Wyatt, Crash'i sırdaşı ve arkadaşı olarak tasarlar. Crash, Wyatt'ın sınır tanımayan, geveze temsili kardeşi olarak hayat bulur. Crash, Wyatt'ı, annesi de dahil, 16 yaşındaki popüler Amanda, moda öncüsü ortanca kız kardeşi Cleo ve 6 yaşındaki iddialı Jasmine’in olduğu kız kardeşlerle dolu bir evde yaşarken bulur. Crash, Wyatt'a bakma ve onu koruma sorumluluğunu üstlenirken, kaos ve aile sevgisi dolu maceraları başlar.