Kirby Buckets
Kirby'nin dünyasına hoş geldiniz! Kabataslak, zalim ve tekinsiz bir dünya bu. Kirby'nin çizdiği karakterler sayfadan çıkıp onun dünyasıyla etkileşime girerek maceralarına eşlik ediyorlar.
Kirby'nin dünyasına hoş geldiniz! Kabataslak, zalim ve tekinsiz bir dünya bu. On üç yaşındaki Kirby Buckets, idolü gibi ünlü bir animasyoncu olmayı hayal etmektedir. Kirby, en iyi iki arkadaşı Fish ve Eli ile birlikte, genellikle Kirby'nin ablası Dawn ve en iyi arkadaşı Belinda onları yakalamadan önce kendilerini bir çıkmazdan kurtulmaya çalışırken buldukları tuhaf kasabada yaşar. Kirby'ye maceralarında, sayfadan çıkıp kendi dünyasıyla etkileşime girdiğini hayal ettiği Macho Taco veya Tri-Butt gibi animasyon karakterleri eşlik eder.