Arabalar Yollarda
Şimşek ve Mater'ın dinozor parkı ziyareti, nabız yükselten, tarih öncesi bir kabusa dönüşür.
Mater bir yarışçı olarak donatılınca, hız rekoru kırar ve şasi dışı deneyimler yaşar.
Mater ve Şimşek, yerli yaratık avcılarının gizemli ve şüpheli "yaratık" avına katılır.
Bir gezici sirk, Şimşek'in palyaço korkusunu ve Ivy'nin beklenmedik yeteneklerini açığa çıkarır.
Mater bir mola yerinde kamyonlarla bağ kurar ve birlikteliklerini bir şarkıyla kutlarlar.
Şimşek McQueen ve Mater, zombili bir bilim kurgu filminin setine rastlar ve filmde rol alır.
Yol savaşçıları, Şimşek ve Mater'ı kaçırıp tehlikeli Tufan Kozası'nda savaşmaya zorlar.
Mater, kız kardeşinin düğününde unutulduğunu düşündüğü bir anıyla yüzleşmek zorundadır.