Vızıltı
Red’in çiçeklerini suladığı huzurlu sabah rutini, yüzüne uçan bir böcek tarafından mahvedilir. Böceği kovmak için birçok farklı yöntem dener, en sonunda da üstüne su serper. Bunun işe yaradığını düşünen Red sevinir, ta ki böceği suyla kaplı ve uçamaz bir halde Stanley’nin heykelinde görene dek. Kendini kötü hisseden Red, böceği kurutup uçmasını izler. Kısa bir sürenin ardından Red yine çiçeklerini sularken, böcek bu sefer arkadaşlarıyla dönecektir.