Köpekbalığı Oyunları
Köpek balıkları büyük bir tür yarışmasında karşı karşıya gelecektir. Büyük beyaz zirvede olacak mıdır? Yoksa daha güçsüz durumda olanlardan biri mi birinciliğe yüzecektir?
Okyanusun şimdiye kadar gördüğü en büyük eşleşmelerle köpek balıkları türler rekabetinde karşı karşıya gelecektir. Heyecan dolu on yarışmada, hangi köpek balığının açık denizin En Değerli Oyuncu'su olduğunu kesin olarak kanıtlayacağız. Büyük beyaz daha ayrıcalıklı durumdadır ama 100 metre yarışında sivriburun camgözü yenebilecek midir? Ya da sapan köpek balığından daha iyi zıplayabilecek midir? Balina köpekbalığının iştahına ayak uydurabilecek midir? Daha güçsüz durumda olanlardan biri birinciliğe yüzebilir!