Köpekbalığı Orkinosa Karşı
Ascension Adası’nın kristal mavisi savaş alanlarında mücadele eden gerçek okyanus devlerinin çarpışması. Hızlı, güçlü ve inanılmaz avcılar ama kim kazanacak?
Ascension Adası’nın uzak kristal mavisi savaş alanlarında mücadele eden gerçek okyanus devlerinin çarpışması. Her ikisi de tepe yırtıcı olan bu Mako ve kaplan köpekbalıkları için sarı yüzgeçli ton balığı en büyük ödül. Ton balığı genellikle köpekbalıklarından daha hızlı, daha zinde ve 110 kiloya ulaşan ağırlıklarıyla daha büyüktür. Bu canavarları avlayan bir köpekbalığı, ya kas gücünü kullanmalı ya da son derece zeki olmalı, ya da her ikisi de! Ancak üçüncü bir oyuncu oyuna girdiğinde, denge bozulur. Kim kazanacak?