The Doomies
En iyi dostlar Bobby ve Romy yanlışlıkla kötülüğe açılan bir kapıyı açar ve sakin balıkçı kasabalarını canavarlar için uğrak bir yere dönüştürür. "Seçilmiş Kişi" ile yolları kesişir. Bu destansı ürkütücü komedide iki sıradan genç kendilerini macera, kahkaha ve duygusal taşmalarla dolu olağanüstü bir gizemde bulmakla beraber hem gerçek hem de içlerindeki canavarlarla savaşırlar.
Bobby ve Romy, Fransız balıkçı kasabaları Ouimper'de kötülüğün olduğuna inanır. Canavar avına çıktıklarında bir yazıtla karşılaşırlar. Bu, Alt Dünya'ya açılan bir kapıdır. Yanlışlıkla kapıyı açıp doğaüstü yaratıkları serbest bırakırlar. Hatalarını düzeltmeye çalışırken hem gerçek hem de içlerindeki canavarlarla savaşırlar. İkili, kasabanın gizemli deniz feneri bekçisi tarafından büyüyle çağrılan "Seçilmiş Kişi" ile karşılaşır. Ouimper ve Bobby'yi yaklaşan felaketten kurtarmak için birlik olup kasabayı canavarlardan korumak zorundadırlar. Bobby bu işe katılmak istemez ama böyle bir seçeneği yoktur çünkü herkes ve her şey onları yok etmeye çalışmaktadır!
En iyi dostlar Bobby ve Romy kasabalarında kötülüğün olduğuna inanır ve canavar avlamaya çıkar.
Bir bataklık canavarı Bobby'nin peşindedir ve savaşçı onun Ouimper için bir tehdit olduğunu düşünür.
Bobby, teyzesinin sevgilisinin karanlık bir sır sakladığına dair şüphesini kanıtlamaya kararlıdır.
Ouimper'de yıllık korku festivali başlar ama Kim ortadan kaybolur. Kim'i kimler kaçırmıştır?
Ekip, Mordam'la bağlantılı olduğu söylenen Ouimper kıyılarındaki bir adaya doğru yola çıkar.
Bobby yaklaşan sonunu kabullenmeye çalışır ve annesini çağırmak için bir çağırma taşı kullanır.
Bobby'nin laneti kalkar ama hayalet şövalyeler Kim'i hedef alınca yeni bir tehdit ortaya çıkar.
Kurt adam ısırığı yüzünden Kim bastırdığı duygularını hisseder. İkilimiz ona yardım edebilecek mi?