Koala Man
KOALA MAN, tek süper gücü kurallara uyma ve küçük suçları ortadan kaldırma tutkusu olan orta yaşlı baba Kevin'ı ve onun gizli kimliğini konu alır. Koala Man, Dapto kasabasını temizlemek için bir arayış içindedir ve sık sık hayal kırıklığına uğramış ailesini giderek daha tuhaf maceralarına sürükler.