Marty McFly (Michael J. Fox), 1885 yılına giderek, Doc Brown'u (Christopher Lloyd) kurtarmaya, geçmişi, günümüzü ve geleceği yoluna koyarak, ait oldukları yere ve zamana dönmelerini sağlamaya çalışır.