Aksiyon ve Macera, Bilim Kurgu
İki açgözlü suçlu, bir çocuğun doğaüstü güçlerini kendi çıkarları için kullanmaya çalıştıklarında Los Angeles bir felaketin eşiğine gelir. Ancak çocuğun ablası ve kaçak bir sokak çetesi, şehri yıkımdan kurtarmak için güçlerini birleştirirler.
Kötü niyetli Christopher Lee ve Bette Davis şeytani bir planı uygularken, otomobiller gizemli bir şekilde uçar ve insanlar havada süzülür. İki açgözlü suçlu, bir çocuğun doğaüstü güçlerini kendi çıkarları için kullanmaya çalıştıklarında bütün bir Los Angeles şehri, nükleer bir felaketin eşiğine gelir. Ama çocuğun ablası ve kaçaklardan oluşan bir sokak çetesi, şehri yıkımdan kurtarmak için umutsuzca çabalerken güçlerini birleştirirler.