Breeders
Bu dürüst ve sert komedide Paul ve Ally, tam zamanlı kariyerler, yaşlanan ebeveynler, bir ipotek, ilişkilerindeki karışıklıklar ve küçük çocukları Luke ve Ava'nın ebeveynlik yapmanın imrenilmez eğrileri arasında hokkabazlık yaparlar.
Breeders, her ebeveynin bildiği ama asla kabul etmediği paradoksu işliyor: Çocuklarınız için seve seve ölürüz deseniz de çoğu zaman onları öldürmek de istersiniz. Paul, düşündüğü gibi bir adam olmadığını fark eden şefkatli bir babadır. Ortağı Ally bir kayıt stüdyosu işletirken Paul ise teknik olarak uyurken çocuklarına hikaye okuma ve onları güldürme yeteneğine sahiptir. Bu dürüst ve uzlaşmaz komedide Paul ile Ally, tam zamanlı kariyerler, yaşlanan ebeveynler, bir ipotek, ilişkilerindeki karışıklıklar ve küçük çocukları Luke ve Ava'ya ebeveynlik yapmanın kıskanılmayacak halleri arasında dönüp durur. Ally’nin ayrı yaşadığı babası Michael eve geldiğinde aile, adeta üçüncü bir çocuğu evlat edinir ancak bu çocuğun eşyaları ve fikirleri vardır. Paul'ün kendi ebeveynleri Jackie ve Jim, bu durumda onlara yardım etmeye hazır olsa da eski neslin ebeveynliği daha farklıdır.