Up Here
1999'da New York'ta geçen müzikal romantik komedi, aşık olan ve kafalarının içinde yaşayan anılar, takıntılar, korkular ve fantezilerle dolu bir dünyayla karşılaşan sıradan bir çiftin sıra dışı hikayesini anlatır. Birlikte mutluluğu bulmalarının önündeki en büyük engelin kendileri olabileceğini keşfetmelerine yol açar.
Lindsay kitabının sonunu ararken, bir aksilikle karşılaşan Miguel işini kurtarmaya çalışır.
Gelecekteki ilişkileri tehlikede olan Miguel ve Lindsay, keskin seçimlerle karşı karşıyadır.