Harriet, bazı şarkıların onu gerçek anlamda bir zaman yolculuğuna çıkardığını fark eder. Müzik ve hafıza arasındaki bağlantıyı kullanarak bir yandan şimdiki zamanda yeni bir aşka yol alırken bir yandan da geçmiş bir aşkı yeniden yaşayan Harriet, geçmişi değiştirip değiştirmemek konusunda kararsızdır.